Aktualności

Instagram wprowadza algorytm w news feedzie

Instagram zapowiedział zmiany w prezentowaniu treści na kontach użytkowników. Nie będzie już decydowała data publikacji zdjęcia, ale liczba zdobytych przez niego polubień czy dopasowanie fotografii do preferencji użytkownika. więcej ››

Pogramy VoD w natarciu

Niemal dwie trzecie konsumentów na całym świecie deklaruje oglądanie programów w modelu video-on-demand (VOD), w tym zarówno krótsze, jak i dłuższe treści - wynika z badania Nielsena. Nieco ponad 1/4 badanych (26 proc.) przyznała, że płaci za oglądanie nadawanych bezpośrednio lub w ramach VOD programów poprzez subskrypcję. Dla porównania, 72 proc. respondentów płaci za oglądanie telewizji oferowanej przez operatorów kablowych i satelitarnych. więcej ››

Polscy przedsiębiorcy najbardziej boją się wirusów komputerowych i hakerów

Złośliwe oprogramowanie, wirusy i ataki hakerów to najczęściej wymieniane zagrożenia, jakich obawiają się polscy przedsiębiorcy z sektora MŚP. Aby się przed nimi zabezpieczyć, używają programów antywirusowych, stosują certyfikaty SSL, a także zlecają zarządzanie zabezpieczeniami specjalistycznym firmom - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej ››

Google oznacza w wyszukiwarce strony zbudowane w Accelerated Mobile Pages

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami koncern Google rozpoczął oznaczanie w wynikach wyszukiwania stron zbudowanych na platformie Accelerated Mobile Pages. Witryny w AMP są wyróżniane w mobilnej wersji wyszukiwarki. więcej ››

Zaufali nam